hästarna hemma igen!

Idag tog vi hem hästarna till Torpet Brattelid.
Har 4 GRÖNA hagar här som behövdes betas ner.



På måndag packar Niclas ihop och åker tillbaka till Norge.
Kommer bli tomt här hemma. 😥

Och mina hästar kör jag tillbaka till sommarbetet hos Veronica.
Har tagit ett stort och tungt beslut här i dagarna.
Har bestämt mig för att ta bort Shakira..innan vintern. 😢😭😭😭
Jag tror det e dax nu för henne att vandra vidare. 😔
Det gör så ont att ta det beslutet men det är ju ett ansvar vi alla djurägare har från den dagen vi skaffar oss ett djur.

Eftersom jag inte vill köpa en ny häst just nu så har jag då valt att ha Fia uppstallad i år.
Så hon ska få stå kvar där hon varit nu under sommaren.

Det blir ett annorlunda år att inte få ha sina bästa vänner hemma på Brattelid.





0 kommentarer