Fritt fall med Fia

Imorse red jag Fia. Allt gick jättebra å hon var på gott humör å vi hoppade lite hinder idag,, tills vi plötsligt tog stopp och vi plötsligt tuggade sand !! 😮🤔






Vi galoperade när Fia plötsligt snubblar å faller framlänges, jag får sadelhornet i magen bröst korgen, å tappar balansen å faller framåt med Fia, hittar i samma sekund balansen som fia når marken å kastar mig av å hamnar med båda fötterna på jorden.🙄😱🤪

Fia skrapar upp sin mule å e alldeles sandig i ansiktet, flera små skrapsår på båda frambenen plus att hon lyckades göra illa ena ballen i vä fram.😢

Stackars min Fia ❤

Tog in henne å spola rent såren å satte på jod gel. Sen fick hon och Shakira stå inne under dagen medans ja åkte till apoteket.

Tack till Kajsa-My som kollade hennes sår å la på honung. 🤗🤗🤗 jättesnällt!!

Vid 17 tiden åkte jag tillbaka till stallet och tog en promenad med båda tjejerna, lite för att se om fia var stel eller halt efter våran krasch.
Men hon verkade gå normalt å var pigg å glad ( LÄS BRUNSTIG )😜😝 Å inga ben var svullna, så sen fick dom gå ut i hagen igen.



Vilka tjejer man har 😅😅😅



0 kommentarer