Så var helgen över

Vilken mysig helg ja haft nu igen! 
Har sprungit runt å gjort en massa nyttigt, solat å ätit å druckit rosevin å myst med hästarna. Igår kväll kom Daniel förbi å vi åt en grillmiddag ihop. Jättetrevligt!

Idag har jag tagit det lugnt. Åkt å köpt hundmat till vovvarna å beställt 5 st valpkitt som köparna ska få med sig när dom hämtar sin valp ❤️
Å så har jag avmaskat valparna idag, det gick bra. Dom e så tusans gulliga allihopa 😍😍😍 så man dör gullighetsdöden varje gång man ser dom 😍😍❤️❤️😘😘
Tur kanske att jag inte tänkt behålla nån för jag skulle aldrig kunna välja ut bara 1! 
Alla är lika fina å underbara å har snott hela mitt hjärta ❤️

Nu ska jag gå å lägga mig å vila. Känns skit när d e så fint väder ute 😩😟

(null)

(null)

(null)

(null)

Lovely weekend 😍

0 kommentarer