sorg

Var till Shakiras grav idag. Tårarna forsade, ja ville be om ursäkt för att det blev som det blev. Ja talade om att ja bara gjort det jag trodde var det bästa för henne.
Jag talade om hur ledsen jag är, hur mycket jag älskar henne och hur mycket hon för alltid kommer att va saknad. Jag hälsade även från Åke.  
Han berättade första gången du fick bära en kalv på ryggen när ni var ute och jobbade, du å han. ❤
Jag har så mycket minnen med dig jag med, men klarar inte tänka på dom utan att börja gråta.


Innan jag gick från graven gick jag till stället hon tappats på blod, tog med mig en dyngsur mossbit där blodet inte ens hunnit torka än.
Tog med mig den hem och gjorde en egen grav här hemma på torpet Brattelid.

Älskade häst, hur ska ja kunna gå vidare utan dig?😢
Jag älskar dig mer än livet självt ❤😢

R.I.P SHAKIRA hoppas du förlåter mig. ❤





0 kommentarer