att fylla år

Hej hopp, nu e det fredag igen å jag går snart på sista arb passet denna vecka! Kan inte alla veckor innehålla bara 2 arb pass ist?? Så lagom 😇

Har precis käkat lunch, alla djusysslor är gjorda, hann även köra en sväng med hundarna idag, det känns gött! Och Fia å jag har vart på promenad.

Nu ska ja göra mig iordning. 

Imorgon får jag besök igen, min käraste syster och hennes man kommer på besök 😍😍😍
Även mamsen dyker upp imorrn. Vi ska fira min födelsedag lite tror jag🤔🙈 satan va ja inte gillar att fylla år!! 😭😭😭 e så missnöjd över mitt liv hitills så känns bara som ångest att bli så gammal å inte hunnit gjort nåt vettigt.😪

Men men, nästa liv blir kanske bättre får man hoppas 😉


4 kommentarer
Anonym

Vad är det som är så dåligt då?
Du är ju en super vacker kvinna i dina bästa år som har ett fint hus där du och alla djur ka bo ju.

Lena

Alla kan inte hinna allt. Det är bara att acceptera.
Det du eventuellt kan komma att ångra är att du inte skaffat egna barn när den dagen kommer då det inte längre går att få några.
Men å andra sidan kanske det är lika gott om alla domedagsgrejer som förutspås slår in. Jag har annars ett förslag:
Du och Nicklas kan väl "snickra till" en minisara nån kväll....

Sofia

Ursäkta mig "Lena" vad snackar du om? Klanka inte ned på Sara!!!! Sara är en mycket fin människa! Hon har allt hon vill ha! Sedan så har hon inte bara kunnat få barn. Du ska bara hålla tyst å inte snacka skit om s r a!!!

Lena

Sofia. Mitt inlägg är inte kritik eller skitsnack. Att inte kunna få barn av biologiska skäl är en sak. Men att en dag inse att man försuttit chansen är värre. Jag känner en kvinna som blev djupt deprimerad när hon insåg att "tåget gått" därför att det var så mycket annat som först skulle hinnas med. Det är något som jag absolut inte önskar Sara.
Min väninna säger att det knappast går en dag utan att tankarna kommer och att hon blir ledsen varje gång hon ser en lycklig mor med sitt barn.
Skilj på kritik och ett vänligt råd. Sara är en härlig tjej oavsett om hon har en unge eller hundvalp i famnen.