julen utdansad

Vilken mysig helg ja haft med min familj ! đŸ˜đŸ˜đŸ˜đŸ€—đŸ€—đŸ€— saknar min syster sĂ„ himla mycket! Tack alla inblandade för en fantastisk helg! đŸ€—â€

NÀr syster Ä uffe Äkt sÄ började mamsen Ä jag Ä stÀda ut julen, först rök den fantastiska granen, kommer nog aldrig mer fÄ en sÄn fin Ä tÀt gran igen!
Sen rök julstakar Ä stjÀrnor Ä tomtar. Kvar nu Àr bara nÄgra julgardiner.
Redan bytt gardiner i vardagsrum och hall.





Nu ska jag sova min skönhetssömn 😉 innan det hinner bli min dag.
Natti
1 kommentar
Lena

20 dag knut dansas julen ut. Det Àr först pÄ söndag.
Jag hÄller envist pÄ det trots att jag lÀngtar efter att röja upp.
Å andra sidan lyser aldrig juleljus hĂ€r före första adventssöndagen heller. Skönt med spelregler som sĂ€nker farten.
Hoppas du fick en fin födelsedag med dina nÀra och kÀra och Àr redo för nya Àventyr. Ser fram emot att bilder och berÀttelser.
Har ju aldrig trÀffat dig utan "kÀnner" dig endast genom vad du skriver om dig sjÀlv. Det har blivit en trevlig bekantskap.

Svar: tack detsamma, men jag vÀntar
jÀmt pÄ nÄn kommentar frÄn dig! du
kÀnns som en bekant Ä har mycket goda
rĂ„d đŸ€—


fyller Ă„r idag sĂ„ vi passade pĂ„ att fira i helgen som sagt. jag Ă€r alltid för snabb att stĂ€da undan julen😅 e vĂ€ll mitt dampiga "jag" som redan Ă€r inne pĂ„ vĂ„ren , dagen efter nyĂ„r 😂
Sara Rygaard