vänner på besök

I måndags kväll dök mina gamla grannar ifrån Sillbo heby upp här på Brattelid, Susanne och Torbjörn!!

Blev så glad av att se dom eftersom ja inte sett dom sen jag flyttade därifrån! 😍🤗

Dom dök upp med sin husvagn å är fortfarande kvar idag 😄 jättekul! 
Vi har hunnit med att både äta gott, gått på bisonsafari, å hälsat på hästarna å renoverat på Brattelid 😄

Så det är fullt hus här,, har inte hunnit blogga något. Mamsen är ju här oxå så just nu e vi 5 pers 😊














Igår målade jag klart 1a väggen på torpet, så nu e mitt sovrumsfönster nykittat å vitmålat, blir så fint! 😍



Igår påbörjade oxå niclas å Torbjörn på nästa vägg, där fick vi byta ut lite panel som var rutten. På med nytt idag å sen börja måla där oxå!


Fick 4 st rosbuskar av Susanne och Torbjörn, dom grävde mamma och susanne ner på baksidan av huset i min blivande trädgård.
Blev jättefint med lite färgklickar 😍😍

Allt kommer bli såå fint när allt är klart ( om 100 år) 😅😅


0 kommentarer