blääää

Så känner jag inför morgondagen, då man ska kliva i jobbarbyxerna igen, greppa kofötterna å brottas med frigolitursparningar och betong tills man nästan smälter ihop i en pöl av svett. 😝😝😝

Å här hemma har ja precis lagt mig, huset är tömt på folk och hundar, förutom farbror Arraz som har en fast plats i mattes säng.
Ute stormar det utav bara helvete å min mage fylls som vanligt av oro för att träd el nåt ska falla på olämpligt ställe eller att taket ska lyfta på nåt  av Brattelids byggnader 😬😳🙈🙈🙈🤯
Det har varit en fin jul å mycket jobb samtidigt.
Men slutresultatet vart fantastiskt då Brattelid fick det finaste köket i byn! 😉
Iaf tycker jag det. Absolut älskar mitt fina nya kök! Niclas å jag e grymma renoverare. Iaf e niclas grym! 😅

Nu ska ja somna in (förhoppningsvis) å vakna till dag nr 2 på året 2019. 

Spännande det ska bli å se hur detta år blir 😊




1 kommentar
Anonym

Sara du är så vacker😊
Hoppas att du får en bra dag på jobbet imorgon. Kram på dig// Mattias