Windy!!

Fredag efm regnade bort 😐
Åh jag somnade i kökssoffan typ vid 16 tidenđŸ€Ł
Lyssnade pĂ„ ljudbok i typ 5 min Sen sov jag 😮😮😮

Helt slut! Vart mycket mycket  att tĂ€nka pĂ„ denna vecka..
Men nu har jag taggat ner och liksom fallit tillbaka i den normala vĂ„g gungningen.
Vilket Àr bra.
Jag har fan förmĂ„gan att bli manisk nĂ€r jag vill nĂ„nting, dĂ„ gĂ„r hjĂ€rnan pĂ„ full frĂ€s utan olja liksom đŸ˜đŸ„Ž

Hur som helst , lördagen bestod av jobb jobb god lunch med mina minsta gudbarn Ä sen jobb resten av dagen.


Har rensat pÄ skrÀp Ä stÀdat runt tomten. Har gett bort 4 hundburar som stÄtt Ä skrÀpat Ä sÄ hat ja gett bort en grÀsklippare. Fyllt ett lass pÄ slÀpet... hÀmtat hö och sÄ har hovslagaren vart hÀr .



Och sĂ„ har jag skyfflat bort all gammal halm och röjt pĂ„ baksidan av stallet.


Nu har jag ett ensilageplast lass kvar att köra bort och en massa gammalt virke som blivit muggit. Sen Àr allt skrÀp borta.
Men idag passade inge bra att sortersa i plasten dÄ det blÄsigt storm.


Har Ă€ven börjat pĂ„ nya hundgĂ„rden Ă„ fĂ„tt dit lite ramar, Ă€ven detta stoppade stormen dĂ„ ja tĂ€nkt lĂ€gga markduken idag , men d hade blivit för struligt med all blĂ„st, sĂ„ ja sket i det.


Det börjar sakta men sĂ€kert bli grönt Ă„ fint iaf trots kallt regnigt  blĂ„sigt vĂ€der dagarna i Ă€nda





Idag, söndag har jag mest gjort ingenting, myst med djuren Ă€tit god frukost Ă„ god middag Ă„ bara varit typ. Har tom försökt sitta ute i solglimtarna men man höll ju nĂ€stan pĂ„ att blĂ„sa av solstolen đŸ€Ł




Nu pĂ„ kvĂ€llningen hade blĂ„sten börja mojna lite Ă„ hĂ€starna Ă„ ja busade i hagen. đŸ„°
Ett bra avslut pĂ„ denna helg❀








8 kommentarer
Anonym

Fasen sÄ duktig du Àr Sara! Att du har energi... sjÀlv orkar man ju knappt laga middag :-)
Ta hand om dig!
Kram

Svar: ❀
Sara Rygaard

Lena

Ajabaja
Inte slÀnga hinkar som Àr perfekta att odla tomater i.

Svar: men dom e ju helt trasiga, botten finns inte 😅
Sara Rygaard

Lena

Perfekt. DĂ„ slipper man borra drĂ€neringshĂ„l.🍅

Svar: đŸ€Ł
Sara Rygaard

Anonym

Trevlig helg nu Sara!
Kram

Svar: Tack detsamma đŸ€—
Sara Rygaard

Anonym

Trevlig helg nu Sara!
Kram

Anonym

Hej Sara, Àr semestern slut nu eller kÀmpar du pÄ hemma pÄ gÄrden?
Kram

Anonym

Hej Sara, Àr semestern slut nu eller kÀmpar du pÄ hemma pÄ gÄrden?
Kram

Svar: avbröt min semester , sÄnt dÄligt vÀder som det var
Sara Rygaard

Anonym

Ha en bra helg Sara!
Kram

Svar: Tack!
Sara Rygaard