Midsommar 2024

Fantastiskt väder ! Bara det! På en midsommar gör ju att hela dagen blev lyckad!

Jag bjöd in mina grannar Linda och Andreas och Andreas Far på midsommarlunch. Och min mamma kom redan i torsdags.
Blev supertrevligt med god mat, snaps å fint väder 😇










Till kvällen grillade jag karré  och gjorde en klar potatissallad till mamsen o mig.
Blev en bra avslutning på en jättemysig midsommar🥰




Hoppas ni alla oxå haft en fin midsommar 🤗

Idag ska det regna hela dagen, vi tänkte se om vi kunde hitta nå loppisar att gå på , vi får se vad det blir 😊

1 kommentar
Lena

Helmysig midsommar. Förr var det dans på diverse festplatser till solen gick upp. Med obligatorisk fylla och slagsmål. Nu är det spelmanslag och grod-dans följt av grillning och familjefest. Blir säkert både för mycket alkohol och en och annan fight också men det är väl färre att slåss med hemma i trädgården än på en dansbana med flera tusen kandidater att puckla på och bli bjuden på dricka av.
Plockades det någon hötuss att lägga under kudden?
Undrar om någon lätt narkotisk blomma följde med förr då en del påstods drömma om karlar.
Önskar dig en härlig sommarledighet.

Svar: 🤣🤣🤣
Sara Rygaard