1 år idag!

Idag är det 1 år sen vi träffades Jimmy och jag. Vi har umgåtts näst intill dagligen i ett år!
Under detta året har jag nog gjort mer saker än va ja gjort på 10 år!😅
Med Jimmy får man aldrig långtråkigt!
Gud vad vi jobbat å byggt å grejat! Vi har semestrat å åkt på utflykter å haft fredagsluncher å fart å flängt överallt😅💕

Och nu tycker vi det är dags att flytta ihop💕
Älskar dig min galne förvildade pojkvän , hoppas vi får många år till, tillsammans 💕💖
Grattis till oss på ett års dagen!

Å idag började jag även min anställning 
På  Humla Maskin AB 😁
Så nu ska vi både bo och arbeta tillsammans!

Love you 😘



3 kommentarer
Lena

Hade nästan givit upp hoppet och inte kollat din blogg på länge.
Så chansade jag idag och ramlar in på rena julafton!
Grattis! Nu har du apa och villa.
Fattas bara en ny häst och kappsäck full med pengar.
Var nu bara rädda om er i dessa märkliga tider.
Lustiga ortsnamn förresten: Humla, Trädet o.s.v.
Nästan som i en sagobok.

Svar: hej lena!!!🤗
Sara Rygaard

Anonym

lyckata till Sara hoppas att du äntligen får din prins för livet.

Svar: tack
Sara Rygaard

Anonym

Härligt Sara, grattis till er båda.
Önskar er all lycka!
Hoppas vi kan ses i sommar. ❤

Svar: hej, ja vem är du då? 😅
Sara Rygaard