Äntligen!!

Så.
Nu är Löwi frisk i sitt knä igen!
Äntligen!!! Efter tolv veckor på box, 2 sprutor i knät, och 80.000 kr senare.. 

Man blir ju förutom pank, alldeles matt! 
En semester nu hade satt bra!🤪😪

I tisdags kom vi äntligen iväg till veterinären igen.
Där fick Löwi visa att han gick rent i skritt trav och galopp och röntgades sen i knät och där visades att all vätska var borta och han förklarades frisk.
❤️🙏

Nu väntar en längre igångsättning, men först en sluss ut till hage .
Så i veckan har Löwi fått gå lös på ridbanan ett par timmar/ dag, fått springa av sig lite medans jag väntat på att snö och käle försvinner så jag kunde dela av Fias och hans hage. ( Dom får inte gå ihop än på ett tag)

Idag äntligen kunde jag få ner plaststolpar i marken och kunde dela av deras hage.

Gissa om Löwi blev TOK LYCKLIG av att få komma ut i en hage igen!!!🙈😅😬

Han blev ordagrant tokig och sprang å hoppa å bocka och röjde medans jag frenetiskt mutade Fia med morötter för att undvika att hon oxå skulle börja springa å göra hela situationen ännu mera ' tokig'
Det funkade😅

Blev inge foton på spektaklet då ja va fullt koncentrerad på att försöka ha situationen under kontroll.

Men efter ett tag ställde han sig nöjd och åt sin lunch ❤️

På eftermiddagen kom hovslagaren och verkade hästarna, sen fick dom stå inne å vila.

Skönt att saker börjar röra sig åt rätt håll igen❤️.

Nu orkar jag inte mer motgångar på ett tag. Är mentalt helt slut 😪

7 kommentarer
Anonym

Underbar uppdatering Sara! Vi håller tummarna för att du ska slippa motgångar på ett långt tag nu! Kämpa på!

Svar: ❤️❤️❤️
Sara Rygaard

Lena

Efter regn kommer solsken.

Anonym

Hoppas du får en bra helg med god mat och dryck!

Anonym

Hoppas du får en bra helg med god mat och dryck!

Svar: tack, det blir nog vatten å bröd typ, e helt pank .
Sara Rygaard

Anonym

Det låter inte så kul såhär nära efter löning, men vi som följer dig vet ju vad du lagt dina pengar på! Kan säga att jag inte hade kunnat hosta fram 80 tusen även om jag varit tvungen, så det är inte konstigt! Ta hand om dig och hoppas att det fortsätter gå åt rätt håll med saker och ting!

Anonym

Glad påsk Sara!

Anonym

Hoppades återigen på en uppdatering här, förhoppningsvis med något glädjande, men tyvärr... Du får ha en bra helg Sara! Håller tummarna för att allt ska gå bra för dig! Hoppas djuren mår bra!

Svar: ❤️ nu har jag uppdaterat ,🙏🤠😁
Sara Rygaard