Natten gick bra

Inatt fick hästarna vara ute. 
Dom fick gå i varsin del av hagen så tänker jag det blir lugnare så.
Flugtäcken och huvvor på .


Eftersom gräset i princip är uppätet nu så flyttade jag ner dom till gräshagarna nu på morgonen, har en liten hage här som passar till Löwi, nu får dom äta lite gräs här i ett par timmar sen får dom komma tillbaka till hemmahagen innan det blir för varmt och jobbigt för dom.



Min lastbil står ju fortfarande på verkstad, 😓 tror det är 3dje veckan nu som jag är utan bil.
Ett helvete när man bor ute på vischan.

Finns det någon som har tid skulle jag behöva komma både till mataffär och till granngården i Falköping med omnejd! 


5 kommentarer
Anonym

Skönt att det verkar gå bra med hästarna! Förstår att det är ett helvete med bilen! Hoppas någon kan hjälpa dig att ta dig till affären! Glöm inte bolaget, för att hålla moralen uppe :-)
Och du!härligt med lite uppdateringar från dig!!!

Lena

Synd att jag har så lång "framkörning" till dig. Hade gärna hjälpt till med transport av både dig och käk till folk och fä.
Det hade dessutom varit spännande att få möta dig öga mot öga efter att ha följt dina äventyr under så många år. Jag passade på en regnig dag att läsa din gamla blogg fivehundredmiles från början.

Svar: hej ! va roligt! att höra att du gjort det! och det hade vart så kul att få träffa dig i verkligheten Lena 😍🥰❤
Sara Rygaard

Anonym

Hoppas det löste sig med handlandet sedan! Ledsen att det är svårt att hjälpa dig!

Anonym

Hoppas det löste sig med handlandet sedan! Ledsen att det är svårt att hjälpa dig!

Anonym

Jag hoppas att du hade en bra helg och att du får en härlig dag imorgon när det är extraledigt :-)